Elektroniczna skrzynka podawcza
Komenda Powiatowa Policji w Lubaczowie uruchomiła Elektroniczną Skrzynkę Podawczą na platformie ePUAP. Umożliwia ona przyjmowanie i obsługę dokumentów elektronicznych podpisanych kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
1) Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Komendy Powiatowej Policji w Lubaczowie:• Złożenie dokumentów w godzinach 7.30-15.30 w Sekretariacie KPP w Lubaczowie, ul. Słowackiego 14, 37-600 Lubaczów na następujących nośnikach danych:
a) Dyskietka 1,44 MB,
b) Pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0,
c) Płyta CD-RW,
Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.
2) Wymagania dla dostarczanych dokumentów elektronicznych:
• Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym
• Akceptowalne formaty załączników to:
a) DOC, RTF
b) ODS, ODT
c) XLS
d) CSV
e) TXT
f) GIF, TIF, BMP, JPG
g) PDF
h) ZIP
• Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.
• Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone